BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Jun 08, 2010

Bermula semula

Assalamualaikum.....
Erm..hari nie dah hari kedua selepas bercuti seminggu...Seperti biasa la kan, saya kena memujuk hati saya untuk pergi ke sekolah...berjumpa dengan orang-orang yang menyakitkan hati, berjumpa dengan murid2 yang memeningkan kepala dengan pelbagai masalah yang dicipta dan menjalankan kerja rutin yang amat membosankan... terasa kitaran hidup saya sangat membosankan...dan yang paling teruk hari2 jiwa saya mesti dicalar2...

Pagi nie cam biasa, rutin tugas saya akan buat rondaan ke semua kelas...semua kelas maknanya ada 4 blok.waaaaaawaaa.. mula2 memang sy xsuka keje nie..sbb ia memang memenatkan dan menyakitkan kerana kurang kerjasama dari orang-orang yang sepatutnya...tapi xpe la..saya dah pun terima hakikat kena buat keje nie walaupun dah luar bidang tugas saya..

Alamak, idea ilang sebab mood menulis dah melayang2...kite sambung lain kali yerk..jangan mare..
bye...




Tawa dan air mata cuma mainan jiwa

0 comments: