BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Februari 18, 2010

Rumah Baru

Assalammualaikum....
Welcome to my new house,new page, new love,new year.ahak,ahakk... Mesti tertanya-tanya, siapa? di mana? bagaimana? bile? hehhe ok2...jangan terkezut yerk dengan rumah baru saya nie...

Alkisah tersebut la kisah, saya sudah lupa password 4 my old house sekali dgn email-email dah lupus... ini adalah gara-gara sudah lama tidak balik kan..so natijahnya kena la beli rumah baru nie.. oleh kerana modal xbanyak, maklumlah duit nak abiskan untuk my become wedding kan so pembukaan rumah baru nie ala kadar jer la yerk...ampun maaf di pinta mensuci hening dosa..perghh tibe2 ingat raya...sudah2 jangan membebel malam2 khamis nie..

Jadi SELAMAT DATANG pada yang sudi menjenguk yer..insyaAllah pengalaman lalu menjadi pengajaran kepadaku. Semoga rumah baru ini lebih meriah daripada rumah lama dan memberikan cerita-cerita yang tanpa noktahnya...Amin....



Tawa dan air mata cuma mainan jiwa

1 comments:

Atikah Hakita berkata...

patutlah aku pelik bila tgk nuffnang aku ada blog address ni..aku ingatkan sapa...
itulah dh lama sgt tak tulis blog kan...password pun bleh lupa..apa daa....